Wednesday, May 27, 2009

Tenjii Japanese Buffet



父亲节快乐!!
虽然还没到
但是还是要庆祝庆祝啦
因为6月一到
我和小君就很忙了
(她忙专辑,我忙training)
所以决定了
带父母去Tenjii Japanese Buffet
一个人RM88++
但是还好有promotion
才一个人RM39.90++罢了
真的很幸运



哈哈,看我妈咪的桌子几多东西吃
因为我们一直拿一直拿
吃不完就塞给妈妈
哈哈~~吃到她一直喊:“好多!!”



呵呵,跟我家人出去当然少不了宝贝
我的家人真的很疼宝贝
去哪里都一定叫他一起
呵呵,对他像儿子一样好~~
宝贝和我吃得多开心



宝贝和我父母拍照时
有点尴尬
哈哈~~但是还是很帅><



爹地妈咪,我爱你们!!
我还记得那天我真的超饿的
一给了钱可以开始吃东西后
我就朝SUSHI进攻!!
哇!!各式各样(好吃~)
ice cream还是Haagen-Daaz的呢



宝贝也是直说好吃
你们也一定要去试试看哦
我之前一直很想试Chocolate Fountain
终于给我试到了
他那里的Chocolate Fountain可是很大的呢
哈哈!!

4 comments:

  1. 我祝你們永遠都幸福快樂!
    你的另一半會和你家人相處得好好!
    當然也祝你能和你另一半的家人相處愉快咯~!
    =^0^=

    ReplyDelete
  2. 知道我是谁吗?
    我来咯。。
    哇。。
    好像很好吃咧。。
    是在那里的啊??
    那么便宜哦??
    几时才有折扣呢?

    ReplyDelete
  3. Enjoy reading it. Centered off current experiments, Garcinia is needed throughout
    the world as a diet pill for folks encountering a excess weight.

    It comes from a organic resource and does not possess detrimental synthetics,
    components or carcinogens which could cause harm to the body.

    By incorporating hydroxycitric acid, this particular could be a excess fat blocker, which
    is vital to fat reduction. Forskolin success stories helps to people to reduce their appetites and
    lower glucose or candies hankering. You can forget running to the kitchen any Fifteen minutes
    to get a snack food. In fact, the authentic Garcinia
    Cambogiawill balance the levels of a human being anxiety growth hormones.

    This assists to stop likely over emotional over eating, which is among the list of cause
    factors for getting fatter.

    Feel free to visit my website; where can i buy forskolin 125 mg

    ReplyDelete