Friday, May 11, 2012

经营部落格~


我承认我这个人一直都不会经营部落格
其实我很羡慕那些真正会经营部落格的人 
所以今天我去真正的做了搜索 到底要如何做好一个部落格~ 
我不想每次都这样让我的部落格死去 >.<

虽说我是个空姐 但其实我经验不多,
而且现在在工作的航空也不是Full Service
所以很多经验其实我都没有
都是靠我自己摸索回来然后才分享给大家~
但是还是在这里很感谢大家那么支持我的部落格

从今天起!2012年5月11日! 我一定要好好地经营部落格 =.= (希望我说到做到!)


在这里我想向各位拿点意见 
1:如果有部落格的朋友,请把部落格的LINK留言给我,那我就可以去参考你的部落格咯 
2:如何真正经营好部落格?知道的朋友请告诉我哦~ :D 

 再次谢谢大家的支持!

13 comments:

  1. 你的经营是尽应哪方面?可以说得详细点吗?:)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. 就是希望可以一直这样‘发扬光大’
      然后更多人知道我的部落格~

      Delete
  2. actually your blog quite ok alrdy le.. mine's one also less people visit.. anywhere hope you success on your blog.. gambateh ya..u will success one day..feel free to visit my blog too :)
    http://blog.yam.com/YukiWongYokeJin/article/49719735

    ReplyDelete
    Replies
    1. OK :) will go visit u often
      lets gambateh together on our blog!

      Delete
    2. thx ya :) u can leave me a comment too, because i not so good in manage blog also.. appreciate u can gv me advise :) btw, ur's make up style is so nice, mine to teach me how u normally put on ur fake lashes?, because everytime when i wish to put on the fake eyelashes, my eye will keep on blinks n it's take long time to fix it, appreciate if u could gv me some advise.. thanks :)

      Delete
    3. haha... im not good in make up actually.. still in learning process.. but nex time i'll post a blog about my make up hehe... hope will help u nex time :)

      Delete
    4. thx ya:) awaiting for ur blog ..

      Delete